KS Praha – rekonstrukce budovy A – projektová dokumentace
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
KS Praha – rekonstrukce budovy A – projektová dokumentace
Contracting authority
Krajský soud v PrazeNEN system number
N006/21/V00017996
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2021-020188
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00017996
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
6 600 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
12. 07. 2021 10:06
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
16. 08. 2021 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Vladimír
Surname
Tesař
vtesar@ksoud.pha.justice.cz
Phone 1
+420 257005442
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem akce je vypracování Studie dispozičního členění včetně etapizace výstavby, projektové dokumentace ve stupni projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP), inženýrské činnosti, spočívající v zajištění veškerých vyjádření a zajištění pravomocného stavebního povolení, projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS) a spolupráce při výběru dodavatele. Rozsah a prvotní návrh dispozičního řešení je uveden v přiložených situacích. Projektová dokumentace bude obsahovat veškeré náležitosti dle platné legislativy a bude obsahovat: • kompletní návrh a řešení stavebních úprav • kompletní návrh nových rozvodů v celém objektu kanalizace, vodovod, VZT, ÚT, rozvody plynu, elektro, slaboproud (telefonní rozvody PBX, síťové rozvody SSK, přístupové systémy ACS, kamerový systém CCTV) • kompletní návrh napojení objektu na areálové rozvody jednotlivých sítí • kompletní návrh nového mobiliáře (vč. nábytku) v 1. PP - 4. NP Rozsah plnění: 1. Zpracování Studie dispozičního členění vč. etapizace výstavby – předpoklad realizace 3-4Q/2021 • Návrh dispozičního členění 1.PP - 4.NP (včetně návrhu vstupního prostoru a zázemí Justiční stráže v 1. NP a vč. 5. NP - půdní prostor – VZT) • Návrh etapizace výstavby – provoz budovy (Jednacích síní) musí být vždy min. z ½ zachován 2. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro stavební povolení - kompletní zpracování dle platné legislativy – předpoklad realizace 4Q/2021-1Q/2022. Součástí musí být: • Stavebně-technický průzkum; • Geodetické zaměření – výškopis a polohopis; • Veškeré průzkumy, zaměření a zkoušky potřebné pro vypracování kompletní projektové dokumentace. 3. Inženýrská činnost – zajištění veškerých podkladů a vyjádření pro vydání Stavebního povolení a zajištění Stavebního povolení vč. správních poplatků – předpoklad realizace 1Q/2022-2Q/2022. 4. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro provádění stavby – kompletní zpracování dle platné legislativy (vč. zapracování podmínek SP a kompletně zpracovaného slepého výkazu výměr a kontrolního rozpočtu) – předpoklad realizace 3Q/2022. 5. Spolupráce při výběru dodavatele – zajištění odpovědí na odborné „dodatečné informace“ v průběhu VŘ na zhotovitele stavby, posouzení úplnosti nabídky zhotovitele stavby – předpoklad realizace 4Q/2023 6. Rozsah odevzdání díla: • DSP - 1x výtisk v papírové podobě vč. originálu podání žádosti o stavební povolení a kompletní dokladové části (vyjádření účastníků a dotčených orgánů) - 1x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě + kompletní dokladová část ve formátu PDF) - 1x výtisk v papírové podobě – potvrzená dokumentace stavebním úřadem vč. originálu Stavebního povolení vč. nabytí právní moci a „štítku STAVBA POVOLENA“ • PDPS - 5x výtisk v papírové podobě - 2x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) - 2x CD (kompletní PD ve formátech DOC, XLS a DWG v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) Termíny plnění: • Studie dispozičního členění vč. etapizace výstavby - max. do 90 dní od podpisu smlouvy zhotovitel do 30 dní od podpisu smlouvy svolá 1. kontrolní den, v rámci kterého předloží zjednodušený návrh řešení, který bude na místě projednáván a připomínkován a z tohoto jednání provede zhotovitel zápis, zhotovitel ve lhůtě do 60 dní od podpisu smlouvy svolá 2. kontrolní den, v rámci kterého předloží 1. návrh studie objednateli, který bude na místě projednáván a připomínkován a z tohoto jednání provede zhotovitel zápis. Následně si objednatel vyhrazuje lhůtu 5 pracovních dní, ve které je možné ještě ze strany objednatele předat dodatečné připomínky a návrhy k úpravě. Pokud se objednatel do tohoto termínu nevyjádří, je tento 1. návrh považován za schválený, zhotovitel ve lhůtě do 80 dní od podpisu smlouvy svolá 3. kontrolní den, v rámci kterého předloží konečný návrh studie objednateli k poslednímu připomínkování – pouze úpravy malého rozsahu a technické připomínky – dohoda definitivní podoby čistopisu. • DSP + podání žádosti o Stavební povolení – 180 dní od předání Studie • PDPS – do 60 dní od nabytí právní moci Stavebního povolení • Součinnost při VŘ – v průběhu VŘ na dodavatele stavby Místo plnění: • Krajský soud v Praze, Nám. Kinských 5, 150 75 Praha 5 Záruka: • 36 měsíců Fakturace: 1. dílčí faktura po odevzdání Studie 2. dílčí faktura po odevzdání DSP vč. kompletní dokladové části a vč. podané žádosti o Stavební povolení 3. dílčí faktura po odevzdání PDPS Předmět plnění veřejné zakázky je dále vymezen závazným návrhem Smlouvy o dílo.
Code from the NIPEZ code list
71322000-1
Name from the NIPEZ code list
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
71322000-1
Name from the CPV code list
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
SUBJECT-MATTER NAME
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací | 71322000-1 | Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
09. 12. 2024 10:27 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 12. 2024 10:26 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
05. 11. 2021 07:44 | Uveřejnění účastníků | |||
05. 11. 2021 07:44 | Uveřejnění výsledku | |||
18. 10. 2021 15:57 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 10. 2021 15:56 | Uveřejnění výsledku | |||
04. 08. 2021 14:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
04. 08. 2021 14:42 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
04. 08. 2021 14:23 | Došlo k uveřejnění dokumentu Navrh Smlouvy o dilo - nová.docx. | |||
04. 08. 2021 14:12 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace |
Publication Records in the VVZ
19. 10. 2021 00:00 | 22. 10. 2021 00:00 | F2021-038467 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
12. 07. 2021 02:08 | F2021-024303 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |